پانزدهمین دورهمی بچه کتابخون‌ها با عنوان «جیب ما و جیب بابا نداره» با محور محتوایی کسب درآمد در نوجوانی و واهمه از ورود به درآمدزایی در نوجوانان تا ۱۱ مرداد در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

جام باشگاه‌های كتاب‌خوانی در ایستگاه چهارم

به گزارش همشهری آنلاین، پانزدهمین دورهمی بچه کتابخون‌ها با محوریت «زندگی در فضای کسب و کار چه حال و هوایی دارد؟ کاسبان بزرگ چطور کار کرده‌اند و کاسبی‌شان را رونق بخشیده‌اند؟ چطور کسب و کار را تجربه کنم؟ هدف از راه اندازی کسب و کار در دوره نوجوانی چیست؟ و ...» میزبان نوجونان کتابخوان شهر تهران است.

در این نشست‌ها کتاب‌هایی همچون: «بهترین سوپرمارکت دنیا نوشته شرمین یاشار ترجمه مژگان دولت آبادی»، «دانش‌آموزان کارآفرین نوشته عبداله مروارید»، «کارآفرین‌ها و میلیونرهای جوان نوشته محسن رجبی»، «چهل قلپ کار: داستان نوجوانان و اولین درآمدشان نوشته مهدی پیرهادی»، «مدیریـت پـول و کسـب درآمـد بـرای نوجوانـان و جوانـان نوشـته جسـیکا بلـت»، «وارینـی پاالدینـو، ترجمـه مهـدی علـی نـژاد» توسط نوجوانان خوانش می‌شود و سپس با حضور تسهیلگر کتاب، به بحث و بررسی پیرامون موضوع نشست می‌پردازند.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این نشست‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر 870411
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha